Domo-kun Link Select

Jun 5, 2012

kecewa ke aku kali ni,,~.~

sejak tahu perkara sebenar,, hati ni agak rasa sakit,, namun aku pendam kan sahaja,, tak tahu nak cakap macam mana,, mungkin da nasib diri selalu dipermainkan,, aku percaya pada ketentuan Ilahi,, segala apa yg terjadi pasti ada hikmah nya,, walaupon hati aku merindui si dia,, tapi aku seakan-II tawar ngan diri nya,, apakah rasa ini? istikharah sudah aku lakukan,, adakah ini petunjuk,,?
 sampai satu tahap,, aku cakap ngn mak aku,, biarlah mak je cari kan jodoh ija,, pilih lah ikot pilihan hati mak,, asalkan dia baik dan boleh jaga ija,, kecewa nya aku dengan insan bergelar lelaki sampai begitu tahapnya,, tapi aku yakin dengan ketentuan Nya,, aku yakin,, :) setiap yang hidup pasti berpasangan,, begitu juga aku ^^,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...