Daisypath Anniversary tickers
Domo-kun Link Select

Aug 24, 2012

s e n t i a s a d a l a m h a t i a ku..... :)

Assalamualaikum wth..

bila terasa rindu ku sebut nama mu,, haa,,, tiba-II rindu plak kt teetttt... 

sapa ek..?? meh-II aku cerita tentang orang yang aku rindu... :)

yeah!!

hari ni nak cerita tentang permulaan aku bergelar dewasa dan mengajar aku erti keperitan hidup berjauhan dari keluarga,,destinasi permulaan nye segalanya adalah di KOLEJ MATRIKULASI NEGERI SEMBILAN,
kuala pilah....tak mahu cerita tentang kolej ni sangat,, tp nak cerita tentang sahabat-II yang sentiasa di sisi aku di saat susah senang nye aku di sana,, 

nah...... <3 <3 

1. ni lah adalah member praktikum aku yang 1st,,DIAP5,, di sebab kn dlm 1 praktikum cume sikit je student,, so,, kami terpaksa berpisah,, soob soob,, T.T sangat sedih tau,, sebab kami dah mula kamceng,, & ikatan tuh dah erat dah,, ade yg pindah ke modul lain,, so dah sgt jarang lah jumpe,,


<<lihat lah muka-II ceria kami>>

walaupon jarang jumpe,, events yang penting kita tak lupa wat,, cam berjoging sama-II, sambut birthday, & buka puasa sama-II,, sangat indah kenangan tu,, kan? :)






 2. alhamdulillah.. selepas kami pecah praktikum,, aku dapat member baru yang terbaik,, yes,, sudah semestinya DIAP1,, :) always jd yg pertama, sikap korang yg humble & suka tlg kwn-II wat kan kita jadi yang terbaik di antara yang lain,, 




<<kau sentiasa dalam ingatan aku>>

3. dan inilah yg terakhir sekali,, lau nak cerita tentang KEMBAR  aku ni,, tak habis 1 hari,,, aku sayang dia sangat,, :) walaupon cerita tentang KEMBAR aku ni yang terakhir,, tp dia tetap yang pertama dalam ingatan aku bila aku teringat tentang KMNS,, 




thanks you all yg membahagiakan hari-II aku,, & for you information,, 
walaupon aku belajar di tempat baru,, semua barang-II ni aku angkut pi kolej,,
sebab always ingat kat korang..
hanya Tuhan je tau camne pasaan aku dulu kini dan selamanya,,
cuma seketika cuma kita dipertemukan, tapi sangat sukar untuk aku padam kan nama korang dalam ingatan aku,,

btw,, aku doakan korang baik-II ajer kat sana,, berjaya mengecapi cita-II yang korang impikan,,   >.<
amin,,



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...