Daisypath Anniversary tickers
Domo-kun Link Select

Aug 26, 2012

masih tidak terlambat ^^,

Assalamualaikum wth.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI diucapkan pada yang mengenali diri ni, aku menyusun sepuluh jari ingin memohon ampun dan maaf andai selama perkenalan diri ni ada lakukan banyak salah dan silap kat korang,,manusia memang tak terlepas dari melakukan silap,, selagi kita bernama manusia ini harus lah saling memohon maaf dan memaaf kan atas kesilapan yang pernah dilakukan,, kita tak kan jadi orang yang rendah martabatnya andai sering mengucapkan maaf dan saling memaafkan, malah akan jadi orang yang dihormati,, insyaAllah,, jangan kerana ego dengan mengeluarkan kata maaf, orang di sekeliling kita membenci kita,, apa yang kurang kat diri ni,,please la tegur ngan cara yang berhemah,, :) aku akan terima segala terguran tu,,

hemm,,,agak terlewat untuk ucap hari raya. tp tak pe kan??hehe >,<

raya tahun ni seperti raya yang lepas, beraya tanpa ayah tersayang,, i miss you dad,, :'( memang aku akui kebenaran kata-II,, bile seseorang tu dah tak de kat sisi kita, baru la kita menyesal akan segala yang di lakukan sepanjang hayat nya... tp aku redha ngn pemergian ayah,, dari lihat ayah terseksa,,, ayah tetap hero aku wat selamanya,,, i love you dad,, 

***


now,, 

aku nk share tentang persiapan raya aku,, waaaahhhh.. persiapan raya???


jeng

jeng

jeng


actually baju raya aku tak beli sendiri pon, mak & kakak yg aku belikan,,,
saiz???
mujur la saiz aku senang nk cari,, lau tak M or L,, lagi-II sejak berat badan aku ni dah turun 2 kg(sejak dari bulan puasa), muat-II jela aku pakai saiz M tu,
warna??? aku tak memilih or cerewet pon tentang warna or corak yang dipilih oleh dorang,, asalkan baju tu boleh dipakai dan sesedap kat badan ni,, tu dah cukup bagi aku >.< senang kn??

minggu terakhir berada di kolej sebelum aku balik ke rumah,, aku dan kawan-II sempat menghias kelas dengan aneka ketupat, kad raya dan ampau,, bila dah siap berhias tu semua, sekeliling kitorang dah ada dalam mood beraya je,, ape lagi, minda semua ada kat rumah dah, cuma jasad je ada kat dalam kelas, 




meriah kan suasana beraya di perantauan,,hik3,,, 



mujur lah ada lecture yang faham keadaan kami masa tu dan dorang tak bagi kitorang tekanan sangat masa dalam kelas, untuk tarik perhatian pelajar semasa belajar, ada jgk lecture yang denda beberapa orang dari kitorang(cari point untuk buat persembahan), so, budak-II yang kena denda ni kena lah berlakon @ menyanyi,,tak sangka kan, bakat terpendam kawan-II aku ni,, aku agak terpegun ngan lakonan @ nyanyian dorang, (memang sporting habis ar kawan-II aku ni).



kemeriahan bersama kawan-II sedikit sebanyak mengubati rindu kat family,, bagi aku, kawan-II aku kat sini adalah keluarga aku,,sebab aku terpaksa berjauhan dari family,,love you all,, <3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...