Daisypath Anniversary tickers
Domo-kun Link Select

Jul 9, 2014

andai itu takdirnya





sejak dari hari tu,
setiap luahan kau, aku sangat tersentuh sampai menitik airmata,
sebelum ni aku yang buta? ataupun Dia yang menguji segalanya...
kehadiran kau yang dulu tidak aku endah,
hanya sekilas pandang sahaja.!
kini bila kita dewasa...
terungkai segala..
aku yang bodoh..
sebab tak nampak semuanya di depan mata..
tapi aku tak boleh kembali seperti dulu,
ada banyak hati yang perlu aku jaga,
hati si dia, hati keluarga,
sebab terlalu pasti dia Imam yang akan menjaga ku kelak..

Ya Allah,
dugaan apa kali ni?
setelah bertahun-tahun baru ucapan tu keluar dari mulut.
walau tak jelas seperti yang aku harapkan.
tapi aku faham maksud nya...
sememang nya aku sangat lemah bila terfikir kan tu semua!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...