Daisypath Anniversary tickers
Domo-kun Link Select

Aug 27, 2012

apakah mungkin dirimu?

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu, yang indah jadikan kenangan, yang duka perbetulkan,


suka lirik ni,, penyanyi lagu ni adalah YANA SAMSUDIN ft SHAHEIZY SAM,,

tiba-II terdengar lagu ni,, n tiba-II jd minat plk,, bukan dengar muzik semata-II tapi aku suka dengar lirik yang di dendangkan,,,,, yuhuu,,, apkah ini ya?? 
Aku tak bisa mengatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu
Percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata
Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta
Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang
Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
yang indah jadikan kenangan
Yang duka diperbetulkan
Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku
tapi aku masih belum mengenalmu
untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta
Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang
Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
yang indah jadikan kenangan
Yang duka diperbetulkan
Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang
Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
yang indah jadikan kenangan
Yang duka diperbetulkan
Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku
napa tiba-II nak bunga-II plk ni??? mungkin kah di sebab kan kau??
thanks sebab bagi 'hati' ni kat aku,, 1st time dapat ni,, apalagi, melompat-lompat kegirangan la aku, 
i promise,, aku akan jaga baik hati, :) pegang janji ni lek lok k,!!
sempurna kah aku disisi kau?? jawapan nya TIDAK,,!
memang fitrah setiap insan kat dunia ni tak sempurna, yang menyempurnakan seseorang tu adalah insan yang diciptakan untuk dirinya, insan yang diciptakan sejak azali lagi, iaitu jodohnya, hanya Allah yang mengetahui akan jodoh yang diciptakan untuknya, tiada siapa yang dapat mengetahuinya, sejak di dalam perut ibu kita lagi telah di tetapkan jodoh buat kita, tidak perlu kita takut dan gusar akan ketidakhadiran seseorang dalam hidup kita, namun sebagai insan biasa, kita perlulah berusaha untuk mencari pasangan kita itu tanpa mengharapkan ia datang bergolek, wallahualam,, :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...