Daisypath Anniversary tickers
Domo-kun Link Select

Sep 11, 2012

w e e k e n d..!!


Assalamualaikum wth

Hai guys.! Macam mana ngan weekend korang?? Best?? Me? Best sangat,, walaupon letih dengan pelbagai aktiviti yang jadikan aku kurang rehat, tapi, semua yang aku lakukan sangat seronok, aktiviti 10,000 langkah merdeka yang aku join semalam memang memenatkan, dengan langkah kaki yang tak berdaya aku gagahkan juga untuk berjalan-II(ehem-II mujurlah si dia ada sama turut serta masa hari tu, so, semangat aku lain macam sikit, J almaklum lah, bila my hero ada kat sisi, sapa yang tak bersemangat kan,?? haha

faezah, hazni, ika & kak mira

with him again





Petang tu kami jalan-II bersama, THE CURVE  lah pilihan kami lagi, aku tak kan bosan pergi tempat yang sama asalkan dengan insan yang aku sayang. Tapi walaupon si dia orang yang aku sayang, si dia masih berada di carta hati aku yang ke-3.. yang pertama, sudah tentulah mak aku, J sapa yang tak sayang mak kan? Yang ke dua, ofcoz la my siblings, I miss all of you, and ke tiga baru la si dia.




and now, after that day, aku dah berazam ngan diri ni, tak mahu main-II lagi selepas ni, means, nak focus je dengan study becoz exam dah dekat… yup! Aku mesti capai target aku,, aku akan jadikan diri aku yang terbaik, tak lupa kata sorang cikgu aku PENEMBAK YANG BAIK AKAN MENJADI NURSE YANG BAIK.. insyaAllah, kata-II semangat yang beliau berikan akan aku jadikan pembakar semangat.. aku Cuma perlukan bantuan semangat dari teman di sisi, and aku berharap sangat sahabat-II di sisi aku akan sentiasa berada di sisi di saat aku jatuh.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...