Domo-kun Link Select

Sep 25, 2012

Sahabat??





Kemana kita pergi, tetap bersama, kita berempat, bersama-II berkongsi suka duka, tapi entah di mana silap ku, kau pergi tinggalkan aku, kau pergi menjauh, sekarang, tiap kali aku jumpa kau mesti aku tegur kau, aku yang selalu contact-II kau, kau cari aku atau balas contact aku tu bila perlukan aku je, aku sangat terasa dengan tu semua, entah berapa kali kau sebut aku sombong, tak pernah sekali pon aku cakap pon kau sombong, mungkin ada cerita di sebaliknya yang aku tak tahu, banyak kali aku minta maaf & minta penjelasan kalau-II aku ada wat salah, tapi balasan kau tetap sama,, tak ada apa yang berlaku,, hati aku berkata-II ada je yang tak kena,, tapi aku bersabar je,, tak tahu macam mana lagi nak cuba selesai kan perkara ni sebab kau selalu berselindung dengan aku,, sekarang,, hati aku dah tawar untuk tegur kau, salah aku ke? Walau ada yang berkata buruk tentang aku pada kau, sebagai seorang sahabat cuba lah perbaiki aku, cuba lah tegur aku, jangan hukum aku,, aku tak suka mencari musuh, orang yang paling aku benci pon aku boleh maafkan, apatah kau sahabat aku, pape pon yang berlaku, 1 pesanan tuk kau, kalau-II kau rasa aku nak jadi macam diri kau, itu adalah salah, diri aku adalah aku, walaupon kau sakit kan hati aku, aku tak kan balas, Cuma mungkin aku tak boleh tegur kau lagi,, sampai lah 1 masa hati aku betul-II terubat.. maafkan aku sahabat,,




~kata hati~

Sehebat mana dugaan yang aku jalani, aku akan gagahi tuk hadapinya, walaupon hati aku perit,semoga kau insan bernama sahabat menyedari akan apa yang aku ingin berkatakan dalam hati ni. Walau pon kau rapat dengan insan yang dah sakitkan hati aku, aku tak kan marah kau, tu hak kau, tapi, jangan biarkan bisa kata-II yang keluar dari mulut dia menghancurkan hubungan kau dan aku…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...