Daisypath Anniversary tickers
Domo-kun Link Select

Oct 1, 2012

b.e.l.a.j.a.r


Assalamualaikum wth..

Entri hari ni adalah BELAJAR.! 

Belajar apa yang aku maksudkan adalah belajar menjalani kehidupan yang susah, jauh dari keluarga, jauh dari kemudahan.  Bersyukur pada setiap kekurangan yang ada kerana semua tu akan menjadi kan kita seorang yang akan memahami akan setiap keadaan, betul ke? Sebenarnya semua ni adalah bergantung pada individu itu sendiri, tapi bagi aku, aku tak kisah bila berada di tempat yang facilities nya kurang, kadang-II ada gak mulut jahat ni mengeluh akan kekurangan yang ada, tapi tiap kali bersendirian, mesti terfikir, aku di kira bertuah kerana kat sini ada kemudahan yang lengkap,Cuma kemudahan berasaskan barang-II lama, malah kemudahan kat sini lagi banyak berbanding asrama aku yang sebelum ni.

oh terlupa pulak, aku baru sahaja berpindah ke asrama klang kerana praktikal, minggu ni aku akan mulakan semula praktikal setelah sekian lama tinggalkan dunia praktikal, rindu nak bau suasana hospital,rasa berdebar-II sangat mulakan praktikal untuk sem ni, sebab aku akan praktikkan benda yang baru belajar, mudah-II an segalanya berjalan dengan lancar, dan harapan aku dapat habiskan cross dalam masa yang di tetapkan. Aku akan jalankan tanggungjawab sebaik yang mungkin, must set in my mind “I love my patient like I love my family"

1st time jejakkan kaki di tempat yang bernama KLANG,

Hati berkata:

Not bad, aku cuba positifkan keadaan.

2nd day

Hati berkata:

Semakin biasa dengan keadaan di sini, makin seronok, :D



3rd day and until the last day I’m at here

Hati berkata:

Mudah-II aku akan jalani khidupan yang baik-II ajer kat sini.

my BUAH HATI KU YANG BERADA DI KSKB



~kata hati~

Sebenarnya sedih sangat sebab terpaksa berpisah dengan roommate aku kat sana, rindu kau NOOR ATTIQAH JAILAN. :’( kenapa susah sangat nak pamerkan apa yang aku rasa. Kenapa??  Then, terpaksa berpisah dengan insan yang telah berjaya ketuk pintu hati aku ni. Dear, I miss you so much. :’(
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...