Daisypath Anniversary tickers
Domo-kun Link Select

Oct 14, 2012

aku terima nikahnya :)

Assalamualaikum wth...

selamat bercuti warga pelatih KSKB yg bertugas di HTAR,,,

hari ni aku memenuhi hari aku dengan senyum tawa dan bahagia, :)

pilihan destinasi aku untuk hang out adalah AEON bukit tinggi,, jenjalan or menghabiskan masa,,?? huhu,, dah dua minggu tak jumpa,, dan inilah satu-II nya tempat untuk aku dan si dia ley hang out bersama,, nak pi mana ek? hem,, tengok movie je la yer,, pilihan kami,, ->

AKU TERIMA NIKAHNYA.. yeah, for my opinion, cerita ni menarik sangat, megisahkan tentang pengorbanan seorang isteri melalui kehidupan dengan penuh tabah dan sabar untuk memulihkan kembali ingatan suami nya,, touching cerita nya, mujur lah tak banjir wayang tu, lihat kiri dan kanan, kiri aku dah sob sob sob(sedih lah tu) kanan aku, oppss,, si dia, wuuu,, dah nak nangis ke awok??  hahaha,, aloo, tak macho lah cam tu,, aku pulak??? fuuhh! steady je beb,, cekal,,! hahaha


~harus simpan ini tau~

after menonton wayang yang alalalalalala(bapa banyak dah) sweet ni,duduk-II di satu sudut sementara menanti si dia, tiba-II terpandang ini, wow!


~my dream wedding?? heh3,, (otak dah fikir apa ni)~

tup tup tup,, oh my perut sudah lapar,,, bermain-II lagu apa tah (dangdut barangkali),,, 
puas berjalan semata-II untuk mencari destinasi untuk memenuhkan perut kami,, last-II restoran ni lah pilihan kami,, my first.. 

~makanan+servis = A+ ~

~ice lemon tea menjadi pilihan~


~juadah kami~

perut dah penuh, ok! nak berjalan pun dah malas,, amik satu site untuk kami berehat dan lepak sambil berborak, :)

























auuww!! jangan tanya aku kenapa si dia buat posing begitu o_0 tiada paksaan dalam bab-II posing ni,,

actly, nak berkata camni pada si dia, 

me : inginku serahkan hati ini pada yang berhak, insyaAllah, jika di perkenankan yang ESA, dan jika sudah tertulis aku untuk kau, akan ku jaga hubungan ini sehingga ke akhir hayat,.dan akan kuserahkan hati ini hanya untuk mu,,only one,,

him : (waiting for him to reply) ~.~`

~kata hati~

thanks pada salim dan anith kerana sudi membantu kami, & for you the only one in my heart, macam mana nak mulakan balik ni ye??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...