Daisypath Anniversary tickers
Domo-kun Link Select

Aug 8, 2012

perkenalan kita amat singkat, kau curi hati aku saat aku dalam kesedihan, mngkin aku memang perlukan someone utk brkongsi cerita, beberapa ketika kita kawan, terbit 1 rasa dalam diri kita, tak sangka kau pon ada perasaan yg sama, aku ada bagi kau something, berharap kita tak kan cntct lg lepas tu,


entah kenapa,, aku yg rasa ingin jauh dari kau,, aku akui, aku sunyi tanpa kau, akhirnya kita teruskan kembali hubungan tu sabagai sahabat,, ye! sahabat aku,, tp kau cakap kau inginkan aku,, puas ku lakukan istikharah, aku cuba berjauhan dari kau, namun tak berjaya jua, mungkin kau adalah yg trbaik buat diriku,,mudah-II an,,

aku tak ingin kau jadi seperti masa lalu ku, manis hanya dimulut, tp hakikat sebenar, aku yg menjadi mangsa kecurangan, tak perlu bunga mawar hanya menjadi hiasan luar cuma atau buku diari yg hanya bermakna utk aku sendiri sahaja,,


 yang aku inginkan adalah kasih sayang yg ikhlas dari hati kau, menerima kekurangan aku, serta berusaha bersama-II untuk perolehi kehidupan yg baik di dunia & akhirat,,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...