Daisypath Anniversary tickers
Domo-kun Link Select

Jun 19, 2012

hospital again

zzZZzz


sedang lena di ulit mimpi indah,, tibe-II aku dikejut kan oleh suara manja mak :) bangun-II je dengar suara mak,,best nye,, tp suara mak lemah tak  bermaya,, mak tak tahan sakit,, harus pi hospital ni,,


sampai di wad emergency, dibawa oleh along kesayangan, aku uruskan hal mak aku, tggu punya tggu, ada sorang mak cik ni datang minta bantuan,, nak pinjam handphone aku untuk telefon anak nya,, siap nak ganti-II balik kredit aku,,huhu,, baik lah makcik ni,, tak perlu lah nak ganti,, aku ikhlas bantu,, nama mak cik ni Fatimah, tggal kat serkam  umur 63 tahun, ada 10 orang anak,, >.< (sempat lagi jalani sesi temuduga) ok tak mahu cerita banyak,, nanti malu makcik ni,, 


tiba lah giliran nombor mak aku di panggil,, respect tol dengan semua staff di HOSPITAL BESAR MELAKA,, sangat baik dan peramah,, doktor terpaksa masukkan mak aku ke wad,, sebab nak pantau keadaan mak dari semasa ke semasa...


mak di tempat kn di wad sementara, sebab katil kat wad penuh,, terpaksa lah tggu dengan penuh sabar,, lama gila tggu,, 5 jam,, huh naik pitam aku, nasib baik aku pon tak ikot sama masuk wad,, tapi penat menunggu tuh di ubati jg ngn keramahan semua staff di situ,, awwww,, hensem-II MA kat situ,, (leh cair aku) >.<  stop!! tak mahu tertipu ngan paras rupa,,


sedang menunggu, tiba-II terserempak ngan kawan mak aku,, pe lagi,, sesi salam bermula,, makcik tu tak kenal aku ke (sedih kot),, padahal masa kecik-II aku rapat ngan anak dia,,NAIM,, yang tak leh blah soalan bertalu-II disoal kepada mak aku tentang aku 


" anak akak ke,,?"
"dah lain muka nya,, belajar lagi ke,,"
"amik kos apa,?,"
"dah kahwin ke?"
"dah ada pakwe ke?"


jawapan yang diberikan oleh mak tak boleh di masuk kan, bahaya,, ahahahaha
kelakar pon ada,, direct je soalan tu,,tak beralas,,
mujur lah tak dapat borak lama,,lau tak,, bahaya,, zzZZzz



akhirnya pada kul 4,, baru lah mak aku di pindahkan ke wad medical female, kali ke-2 aku naik ambulans,, goyang-II,, pening kepala aku,, tp best,, pengalaman,, bertambah kuat semangat aku nak jadi seorang jururawat yang berjaya,, :)






penat sangat,, tapi tak pe,, semua ni demi mak tersayang,, i love u mom,, muaahh muaahh muaahh,, :-*



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...