Daisypath Anniversary tickers
Domo-kun Link Select

Jun 8, 2012

hang out ~~

banyak gila nak share hari ni,, oouuchh,, >.< 

pertemuan kembali ngn insan yang pernah nk usya aku,,  aku  tak niat pun nak buat dia kembali jatuh hati,,tp sebab dia asyik desak nak jumpa  aku ,, kami pi tengok wayang sama,, movie SNOW WHITE AND HUNTMAN,, aku  lau keluar ngok wayang memey suka tengok cerita camni,, hehe,, ley release tension,, tak pi mane pon, after wayang,, kami balik,, agak bosan,, tp  CQ  dah janji dengan diri,, tak mau wat yg sweet-II mase keluar ngn dia,,  thats it the 1st n last keluar ngn dia,, tak mau permainkan dia,, dia budak baik,,  aku  harap dia faham napa  aku  wat cmni,, 

mengenai si HA,,, :( agak sedih,, sebab dah setahun kami putus,, tapi dia masih mengganggu  aku ,, agak tension bila dia ganggu,, dia laki pertama yg menyentuh hati ni,, buat aku  start untuk serius dalam hubungan,,tp dia yg menghancurkan segalanya,, hopefully dia dapat pengganti  aku ,, untuk terima kau kembali dalam hati ni tak mungkin,, bila hati dah kecewa,, susah utk terima insan yg sakitkan hati ni,, >.<

si apex ensem plk,,haiyak! siyesly lupa nama real dia,, walaupon dah setahun kenal,, sejak kat matrik baru kami rapat,, dia dapat no fon  aku  pon baru tahun ni,, fake relationship ngan dia,, sekadar untuk tolong dia dari gangguan manusia-II yg lorat,, tp tah napa,,sejak-II ni dia asyik je caring,,, sangat x sangka,, o_0 
tp still,, hati lum trbuka lagi,,, hati ku rasa kosong,,,,oooo,,,

end of my sharing,,
moga-II aku berjumpa ngn jodoh ku kerana aku tak mahu hati aku & hati banyak pihak terluka,, amin,,, ^^,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...