Domo-kun Link Select

Jun 14, 2012

cerita tentang hati

tiada ku sangka,, malam td EXBFF contact aku alik,, ouchh~~ apakah aku yang bersalah di atas kegagalan dan kekecewaan nya sewaktu kami berpisah,, kerana terpaksa memilih SI DIA,, tp akhir nya SI DIA mengkhianati aku,, dan mengabaikan tak menghargai aku,, nampak kecewa sgt EXBFF aku,, siyes,, dulu aku ingat dia cuma mahu berteman je ngan aku sebab selama tempoh perkenalan aku dan dia,,(agak dari darjah 6 kot kawan) tak pernah dia sebut tentang hubungan siyes antara aku dan dia,, dan dia tak mahu declare ngan aku pon,, memang layanan dia terhadap aku baik,, tapi waktu tu,,pemikiran yang kusut,, kekeliruan berjauhan dari dia buat kan aku silap dalam membuat keputusan,,kesian dia,, waktu tu aku hanya fikirkan tentang persahabatan dan buat org yang aku sayang terluka,, dalam hati aku masa tu dirasuk ape tah, MAHU CUBA KEHIDUPAN BARU@KAPEL BARU,,,tett,,, konon,,,, last-II diri sendiri yang merana,, menangis je mnyesali apa yang berlaku,, >.<  sekarang baru aku tahu mana permata dan mana kaca,, antara SI DIA & EXBFF,, 

tapi aku bingung untuk memilih sekarang,, ramai yang hadir cuba merawat luka aku dihati ni,, aku tak dapat pastikan mana satu yang ikhlas di hati,, Ya Allah,, jangan lah biarkan mereka jatuh cinta pada aku,, aku hanya akan menghampakan mereka sahaja,, aku harap mereka jd TTM  aku,, tak mahu permainkan perasaan mereka,, aku tahu,, rasa tu amat sakit,, sakit di hati lagi sakit dari sakit luka berdarah di anggota,, aku tak mahu kerana cinta tak berbalas itu buatkan hati banyak pihak terluka,, aku sayang insan di sekeliling aku,, aku mahu kan yang terbaik utk mereka dan buat diri ku jua,, duhai insan yang bergelar lelaki,, jangan lah memilih seseorang berdasar kan rupa semata,,,pilih lah wanita itu kerana wanita itu sendiri,, kadang aku terfikir jua dalam hati aku untuk pakai purda,,bukan apa,, aku tak mahu buat hati-II insan bergelar lelaki jatuh hati padaku,,bukan nk kata aku cantik,, tp,, aku takut buat hati mereka terpesong dan menganggap aku lebih dari seorang teman saat aku ingin bersahabat dengannya,, Ya Allah,, bantulah hamba Mu ini yang lemah ini,, sesungguh nya aku amat menyayangi sahabat-II di sekeliling aku,, 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...