Daisypath Anniversary tickers
Domo-kun Link Select

Jul 20, 2013

cinta pada KITA

lagu KITA dari forteen ost SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA

actually aku tak tengok pun cerita tu, tak tahu apa yang best, mungkin tak tengok cerita tu dari awal membuatkan aku kurang rangsangan untuk mendapat kan ENDING cerita tu..hahaha member cakap best...yeke??? next time la aku tengok,,

hero yang diperkatakan dalam cerita tu,, sapa ek,, IZZUE ISLAM ?? tapi aku,?? tak rasa pape pun bila dengar nama tu,, nampak kan di situ,, aku tak terlalu fanatik ngan benda-benda ni bagai.. huurrmm

tapi...

aku dah terjatuh hati dengan lagu KITA,

opss,, ini semua ISTIQAMAH punya pasal, dia ni member sekelas aku, dia la yang suh aku dapatkan lagu ni, 1st dapat aku wat tak tahu je, anggap lagu ni biasa-biasa je,,haha,, POYO..!! after seminggu dengar lagu tu, aku tergoda dan jatuh cinta ngan lirik nya,, aiseyyhh,, JIWANG JIWANG JIWANG,, lagu yang diminat atas kerana LIRIK..

kau renunglah wajahku
d imanakah hilangnya
raut seperti dulu
bila di cemar air mata
ku tak mahu berpisah 
kerana hati masih
sayang pada dirimu
tapi harapan makin kabur

manakah kita jika kau dan aku tidak sekata
sepi walaupun bila bersama
dekat pun tetapi berjauh hati
manakah kita bila sering bertentangan sahaja 
walaupun bibir cuba menafi
hakikat percaya tanya dengan jujur manakah kita
di jiwa ku sengsara menanggung derita
kerana cinta berubah tapi tak mahu kehilanganmu



thats it,,, lepas ni lagu ni akan jadi TOP 3 dalam list mainan lagu harian aku dengar. >.<  harap fon aku tak hang... oke lah,, aku nak pi sambung dengar lagu ni ha..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...