Daisypath Anniversary tickers
Domo-kun Link Select

Nov 11, 2013

pada hari itu..??

Hari Jumaat punya cerita, Jumaat bersamaan dengan penghabisan bagi paper surgical nursing iv (NSND 2212).  Mujur lah paper surgical lagi senang sikit dari paper medical,, that’s why I love surgical more than medical paper.! ^_^ selepas paper surgical, ketua duk khabau semua kena tunggu depan auditorium..ambik gambar katanya! Ambik gambar? Yeehaa.. I like.. <3 aku pun apa lagi, bergegas je terus pi toilet (sorry, nak touch up sikit even aku tau nanti mesti muka aku tak nampak sebab dah ramai-ramai T.T hahaha)

Nah ambik nih cuba cari mana aku??



Ala, dah susah-susah sangat nak nampak muka aku, baik aku ambik gambar sendiri, hehe!! :-P




Petang-petang memang dah planning nak menghabiskan telur yang aku beli hari tu. Apa lagi, main masak-masak ala2 orang bujang, yummy-yummy,,, NASI GORENG KAMPUNG MASLIZAH DAN MIRA ATIRA.. 
antara bahan-bahan yang digunakan








amacam? ada macam special tak?? mengiurkan tak?? haha ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...