Domo-kun Link Select

Nov 12, 2013

happy isnin :)

Assalamualaikum...
Minggu exam.. orang duk sibuk study aku pulak pi menyetelkan masalah dekat Shah Alam dengan  CIK PUAN MIRA & ENCIK ABANG.

Kami gerak kul 3 petang.. Alhamdulillah cuaca cerah dan panas, akibat daripada cuaca tu juga, kami bagai rasa mandi sauna dalam kereta, fuhhh! Nasib baiklah air cond kereta kuat. Lau tak, sampai shah alam kitorang mandi peluh lah gamaknya,,

Tengah syok-syok layan dengar lagu dalam kereta tak sabar pergi tempat yang ingin di tuju, sampai la kami  tol keluar,, dalam hati gembira sebab menghampiri tempat yang nak dituju.. hheeemm,, malang betul tak berbau, bila nak start balik gerak, ada rasa gegaran dalam kereta, adoi,, tak kan la mira kat belakang main lompat-lompat plk,,huhu, aku pandang mira kat belakang, mira pandang aku,, berpandang mata, sambil soal menyoal tentang gegaran tuh!! Dengan cekapnye cik abang terus bagi signal, berhenti kat bahu jalan,,, pppuuuuffftt!! Ya Allah,, tayar kereta pecah rupanya… nasib baik la ada tayar spare..




Aku duk payungkan, mira duk memerhati cik abang duk berpeluh,, kesian awak encik abang.. berpeluh-peluh pulak... pape pun you are my hero! :-*
Oke itu adalah pengalaman yang sebenar bagi aku, baru aku tau macam mane nak tukar tayar uh.. ^_^ selama ni tak tau pon.kesian T.T

Akhir nya kami tiba di tempat yang ingin dituju dengan selamat....alhamdulillah.... then...





Sempat jugak kami lepak di sini, Tasik Shah Alam... Hai nyaman je udara kat sini. Harap pas ni dapat pergi lagi kat sini..

Sememang nya aku penat sangat dan sangat penat… pengalaman oh pengalaman.. okelah penat sanngat nak rehat dlu,,,  J

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...