Domo-kun Link Select

Nov 6, 2013

Mood Exam

Assalamualaikum...
esok bersamaan 7.11.2013 akan bermula exam final yang ku nanti-nantikan selama ni..cehh! di nantikan ke?? insyaAllah.. aku boleh lakukan, usaha yang selama ni aku buat, akan membuahkan hasil, insyaAllah.. SPM bermula hari ni,exam aku pulak mula esok,, hai,, memang minggu exam je la nampak nya 1 dunia ni.. ^_^

tadi call kembar@NUR IZZATI RAMLI. dah lama tak dengar cerita pasal dia, alhamdulillah ikatan murni masih lagi erat terjalin walaupun kami jauh. sorang di Terengganu sorang lagi kat Sungai Buloh. T.T jauh kan... masing-masing pulak busy dengan study.. just dapat text je..nak borak-borak jarang..

masa nak exam ni lah aku dapat dugaan hebat. dihina oleh insan yang tak tahu cerita sebenar,, fitnah di mana-mana.. aku bersyukur atas dugaan yang diberikan, ia mengajar aku erti kesabaran dan ketabahan, ramai kawan-kawan cakap aku terlalu berlembut, terlalu bersabar sangat.. ya! sikap tu yang mak ayah aku dah didik sejak kecik. but dengan dugaan yang aku terima hari ni, aku belajar menjadi seorang manusia yang kuat dan tegas. tapi dalam masa yang sama ada lembut nya..

oke dah.. tak mau spoil mood.. POSITIF KAN DIRI.. insyaallah hidup akan maju..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...