Daisypath Anniversary tickers
Domo-kun Link Select

Jun 20, 2013

naik satu tangga :)


Assalamualaikum

diam tak diam, kini aku dah tamat semester 3, tak lama lagi dah masuk semester 4, alhamdulillah, result semester 3 adalah paling tinggi. ^_^  suka tak terkata, aku ingat kan aku tak dapat naik sem sebab result aku masa mid sem test teruk sangat, (ada subjek yang fail), hemm,, aku belajar dari kegagalan itu, aku berusaha sungguh-sungguh, akhirnya ia membuahkan hasil. Alhamdulillah, aku berjaya juga. terima kasih sangat pada insan yang mendoakan aku.

usaha + doa + tawakal

semester 3, banyak kenangan suka duka yang tak dapat aku lupa kan, i will miss this moment, nak kongsi sikit lah gambar-gambar kenangan. hehe

 << kenangan bersama adik-adik telur masa sambutan HARI TELUR >>
- hari telur ni di adakan pada 24 januari 2013 bersamaan dengan tarikh lahir aku, hari yg "osem".... walaupun penat jadi AJK mase hari tu, tapi aku happy,,, hari lahir yg ke 20 penuh dengan sejarah... ^_^

<< perlawanan BOLA JARING peringkat zon tengah. >>
- dua tahun berturut-turut aku melibatkan diri dalam pertandingan bola jaring peringkat zon tengah ILKKM, penat tak terkata, huhu,, kali ni kami memenangi kedudukan naib johan, tak macam tahun lepas, mungkin nasib tak menyebelahi kami kali ni, tak pe lah,, nak cuba lagi lebih baik next time.. T.T

<< apabila misi-misi bergambar >>
- hua hua hua ... >.< kuat bergambar?? sikit lah,, ada aku kesah..?? :-p

<< kualiti masa bersama si dia >>
- uh,, malu malu malu... haha.. hanya 1 satu semester je lagi untuk selalu jumpa dengan "kau" pas ni dah kena pisah jauh.. T.T tak tahu lah macam mana agak nya nanti rasa tuh... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...