Domo-kun Link Select

Jun 7, 2013

mulut laser!!




"anda nampak baik, nampak hebat, nampak bergaya dan mewah, saya bersyukur tidak jatuh hati pada anak anda"

setiap seseorang itu ada kelebihan dan kekurangan nya sendiri..

dek kerana kelancangan mulut anda cik puan mengutuk orang yang aku sayang, kurang sudah rasa hormat aku kat anda cik puan..harap maaf..

bergurau dan mengutuk adalah satu perkara yang berbeza, kadang-kadang niat dalam hati adalah untuk bergurau, aku boleh terima lagi, chill je la kan, tapi bila dah lebih 3 kali ayat yang sama aku tak suka dengar keluar dari mulut tu, tu bukan lagi bergurau, itu mengutuk namanya, di tambah pulak dengan mimik muka seperti cik puan tu hebat sangat!! please please please...!!

setiap raut wajah yang tercipta adalah hasil kurniaan Allah, cik puan seharusnya bersyukur dengan diri cik puan, kerana di beri wajah yang ada rupa(tapi dah nampak berkedut juga)hahaha... 
jangan lah pula nak mengutuk atas paras rupa warna kulit orang lain..tak baik tu cik puan..




: : bertaubat lah dari kelancangan mulut yang boleh membuah kan rasa benci di dalam hati setiap insan. diri fikir adalah hebat di sisi setiap manusia, tapi tanpa sedar, salah satu insan yang hina di sisi Nya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...