Daisypath Anniversary tickers
Domo-kun Link Select

Feb 16, 2013

kerana 6 tahun lalu menemukan aku dan dia

permulaan yang singkat, antara aku dan kau,
tak pernah terlintas,
hanya 1 soalan
"ada tak puas hati ngan aku ke"
thats question,
buatkan kau renggang dari aku,
buatkan kau nak jauh,
adakah berkaitan dengan apa yang pernah kau katakan sebelum ni,
tentang hati,
ya! kerana hati,
thats mean,
kau mengalah kerana aku punya si dia,
terima kasih sahabat,
kau lah sahabat aku,
tiada ku duga, perasaan dari awal perkenalan, hingga ke hari ini,
kau simpan dan jaga,
tanpa aku sedar kehadiran kau,
memberi aku senyuman, memberi aku tawa, tanpa tangisan.
tapi, aku punya si dia yang buka pintu hati aku,
maaf atas segalanya.....
aku harap kau lah sahabat aku selamanya.

:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...