Daisypath Anniversary tickers
Domo-kun Link Select

Feb 15, 2013

introduce myself, never too late :)

my name is maslizah, people who know me very well love to call me ija, dont know how they can  get the name, so, its up to you want to call me mas or ija, :)

aku sayang family aku,
aku sayang kawan-II aku,
tapi,
seriously,
macam mana tah nak tunjukkan,
aku tak tahu,
tak tahu macam mana nak caring,
tak tahu macam mana nak "kepoh",
tak tahu macam mana nak share apa yang aku rasa,
kat dorang yang aku sayang dorang,
especially,
my family,
i love all of them,
aku ego? yeah! maybe,
but, aku tetap aku,
tiada yang dapat mengubah aku,
kerana ini adalah diri aku,
aku adalah aku,
and now,
aku cuba bangkit perbaiki diri,
belajar apa yang patot aku belaja,
not for me only,
but, for all my "sayang"
parents, family, friends,
and the love one.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...