Domo-kun Link Select

Jul 23, 2012

sungguh ku sangat merindui kamu

assalamualaikum..
seperti hari-II biasa,, malam ni mata tak dapat tutup dengan lena,,
apa agaknya bermain kat fikiran ni yer,,
sungguh-II sedih bila memikirkan keadaan ni,,
ouch,,
sangat perit hingga tak tertahan air mata,,rinduuu....
YEAH! aku sangat merindui keluarga ku,, sangat-II,,
dah nak masuk 3 ramadhan,kt fikiran and minda ni sentiasa teringat kan kemeriahan sewaktu berbuka bersama keluarga,, walaupon kat rumah agak kena buli,, tp suka sangaat kemeriahan tu,,, 
sobb sobb sobb,, :'(
takpe-II, niat harus diperbetulkan apabila berada berjauhan dari keluarga,, aku akan terus bersabar dan tabah menghadapi dugaan ni,, wee,, <3 
hemm,, tak lupa jgk keyh membayangkan makanan yg enak-II je masa berbuka,,
kat tempat aku belaja ni makanan tak bape best,, mujur lah aku bukan jenis yang cerewet,, oke je dengan ape yang ade kat depan mata,, lau tak,,kebulur la nampaknya,,huhu
btw, rumah sendiri lagi best,,ape ek orang cakap,
"hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri"
home sweet home,,tak sabar menanti saat 18.8.2012,,
nak balik,,, 
mak, abg-II, akak-II, adk, anak-II buah ku,, nantikan kepulangan ku,,

2 comments:

  1. Cett~ Jgn balik~
    Tak suke la~ hahahaha~
    Jgn sdih la~ nanti rye sme2~

    ReplyDelete
  2. sampai ati,, :p
    yeah,, dpt duit raye dr adk,, best nye,, haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...