Daisypath Anniversary tickers
Domo-kun Link Select

Dec 12, 2012

belajar sungguh-II adik . . . :)

Assalamualaikum...

hari ini hari punya kenangan bagi aku, kenapa? kerana aku kena berpisah dengan adik kesayangan aku yang satu-II nya...

sebelum ni aku yang keluar rumah untuk pergi study, kali  ni dia pulak punya turn... haishh,, adik.. pesan akak kat sini untuk kau, jaga diri baik-II kat tempat orang... ada kat tempat orang tak sama dengan tempat sendiri...

aku sempat ambil pic dia, sebab dia rushing untuk dengar taklimat..huhu,, cian adik aku,, daftar lambat.. kelam kabut jadinya..


nombor bilik bertuah :)

berpeluh-II kerana cuaca dan kepenatan turun naik tangga >.<

~kata hati~

lepas ni dah tak de kawan gaduh, bergurau, berbincang, sakat menyakat, sedihnya,,,, mesti dah jarang jumpa.. miss u adik :'( (walaupun baru berapa jam pisah, tp dah mula sedih)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...